ورود کاربران به وبسایت حاضری هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری حاضری و سایر خدمات ارائه شده توسط حاضری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات حاضری است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین حاضری از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای حاضری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای حاضری در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق میکنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- مجاز بودن سفارشات ارسالی طبق قوانين جمهوری اسلامی ایران الزامیست.
- در صورتيکه به هر گونه خطا برخورد کرديد، مراتب را به واتساپ پشتيبانی (09386280502) به اطلاع ما برسانيد.
- زمان طراحی و چاپ جداگانه حساب می شود.
- برای جلب رضایت و سلیقه شما عزیزان، پس از اتمام طراحی، ما آن را به طور رایگان یک بار ویرایش خواهیم کرد.
- پس از تایید نهایی طرح توسط شما، دیگر امکان تغییر در آن وجود نخواهد داشت.
- اگر فایل طراحی دارید و میخواهید تغییراتی در آن انجام شود، با ثبت سفارش طراحی، ما آن را برایتان انجام خواهیم داد.
- مالکیت فایلهای طراحی شده متعلق به حاضری است، فایل در اختیار مشتری قرار نخواهد گرفت.
- در صورتی که پس از اتمام طراحی، شما قصد لغو کردن سفارش را داشته باشید هزینه طراحی از مبلغ کل سفارش چاپی شما کسر میگردد و مانده مبلغ به عنوان شارژ حساب منظور خواهد شد.
- بررسی کلیه اجزاء طرح از نظر عناصر و غلط املایی بعد از هر بار ویرایش بر عهده مشتری میباشد. وجود اشکال در طرح تایید شده در گارانتی حاضری قرار نمیگیرد.
- سفارشات بعد از چاپ دارای نهایتا 20% اختلاف رنگ با فایل، در یک مانیتور استاندارد از لحاظ رنگ و روشنایی است و این مورد به این دلیل است که سفارشات متنوع با رنگ بندیهای مختلف در فرمهای عمومی چیده میشوند.
- در تمامی سفارشات چاپی 5% الی 10% از کل کار به عنوان پِرت (ضایعات کاغذ، خرابی رنگ، سلفون، لمینت و …) در نظر گرفته میشود.
- در تیراژ سفارشات چاپی 5% الی 10% تولرانس وجود دارد.
- در کارت ویزیت و تراکت امکان 3 میلیمتر خطای برش وجود دارد.
- در فرم های دارای یووی موضعی احتمال جابجایی تا یک میلیمتر وجود دارد.
- امکان ناخوانا بودن Qr_Code در سفارشات وجود دارد.
- در برش معمولی پاکتها، ساخت پاکت به صورت دستی بوده و احتمال خطا در کادر غیر قابل اجتناب میباشد.
- ممکن است نقاط عطف در محصول ساک دستی دارای درصد کمی شکستگی باشد.
زمان تولید و تحویل سفارشات
- تولید محصول شما زمانی آغاز خواهد شد که مبلغ نهایی سفارش به طور کامل در وجه حاضری واریز شده باشد. در این حالت پس از وصول وجه، کارشناسان ما فایل طراحی شما را بر اساس استانداردهای چاپی مورد بررسی قرار خواهند داد. پس از تایید نهایی فایل، تعداد روزهای کاری مورد نیاز برای تولید محصولتان شروع میگردد.
- اگر طراحی محصول توسط گرافیستهای ما انجام شود، شروع فرآیند چاپ آن پس از تایید نهایی شما انجام خواهد گرفت که این موضوع به معنای شروع شمارش تعداد روزهای مورد نیاز برای تولید پس از تایید نهایی طرح توسط شما میباشد.
- در سه ماه آخر سال به علت حجم بالای سفارشات امکان تاخیر در زمان تحویل وجود دارد.
- روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی جزء روزهای کاری نمیباشند.
- امکان تاخیر بنا به حجم سفارشات و تعطیلات رسمی تا 3 روزکاری وجود دارد.
سیاست قیمت گذاری
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، حاضری موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش بروز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات بدون مالیات بر ارزش افزوده است.
هزینه ارسال بر عهده مشتری است و به صورت پس کرایه محسوب می شود.
برخی از محصولات از مبدا تهران و برخی مبدا آستارا (گیلان) ارسال می شود. که در قسمت هزینه های چاپ هر محصول مبدا آن درج شده است.
مبدا تهران = تهران: پیک موتوری؛ شهرستان: پست و تیپاکس
مبدا آستارا = فقط پست و تیپاکس